باحال مطلب

من این وبلاگ رو برای گذاشتن مطالب باحال درست کردم.

باحال مطلب

من این وبلاگ رو برای گذاشتن مطالب باحال درست کردم.

باحال مطلب

من ادمین هم می پذیرم هر کس می خواد در نظرات آدرس جیمیل خودش رو بده تا من شرایط رو براش توضیح بدم.
لطفا کسای دیگه رو هم دعوت کنید.
با تشکر

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

سلاااام

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲ ق.ظ

سلام سلام بچه ها/چطوره حال شما

این وبلاگ خوب ما/خیلی داره تماشا

من ادمین هم می پذیرم هر کس می خواد در نظرات آدرس جیمیل خودش رو بده تا من شرایط رو براش توضیح بدم.
لطفا کسای دیگه رو هم دعوت کنید و اگر مطلب باحال و جالبی دارید در نظرات آن را برایم بیان کنید تا با نام خودتان این مطلب انتشار پیدا کنه و لطفا هم نام و هم نام خانوادگی خود را بنویسید.
با تشکر

نظرات  (۱)

  • محمد رمضانی
  • سلام از وبلاگت خوشم اومد لینکش کردم اگه تو هم مایل بودی وبلاگمو با عنوان مطالب مفید لینک کن البته هر جور مایلی(سعی کن آماری رو که به نفع تو نیس از طریق تنظیمات ساده حذف کنی)
    پاسخ:
    شاید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی